Kan jag komplettera, ändra eller avbryta min order efter att den är lagd?

  • Cykelkraft arbetar alltid på att minska leveranstiderna och oftast behandlas din order direkt efter du genomfört ditt köp. På grund av den korta leveranstiden är det därför inte alltid möjligt att avbryta, ändra eller komplettera en order.

    Att avbryta en order. Vi jobbar stenhårt för att leverera din order i tid och ofta hanteras din order direkt efter genomfört köp. Har du beställt en vara måste du först hämta ut din order, för att sedan returnera den till oss. Läs mer om hur du gör en retur här.

    Behöver du ändra telefonnummer eller blev det fel leveransadress? Du kan endast ändra leveransadressen om din order inte är hanterad, det vill säga att du inte har fått vårt mail om att din order är packad. Detta går endast göra genom att ringa oss på telefon 010 101 40 00. Har vi däremot redan hunnit administrera din order kommer vi behöva ta ut en administrativ avgift på 399:- för att kunna hjälpa dig med detta. Detta är vad fraktbolaget fakturerar oss och givetvis ingenting vi tjänar några pengar på! 

    Observera att om du behöver ändra din order kan ditt paket drabbas utav en leveransförsening på 1-2 veckor, detta eftersom Bring/DHL måste hantera ditt ärende utanför deras rutinflöde.

    Har du skrivit fel telefonnummer och inte kan få någon avisering på sms? Inga problem! Ofta kan du hämta ut eller få ditt paket levererat ändå. Vänta på ditt mail med sändningsnummer på din order ifrån oss (detta skickar vi ut när ditt paket är packat). Sök sedan på sändningsnumret hos Bring/DHL för att spåra ditt paket (observera att det kan ta upp till 24h innan det går att spåra från att det är skickat).
    Ta sedan med dig sändningsnummer samt din legitimation och hämta ut när det är framme hos ditt ombud.

    Vänligen notera även att vi av säkerhetsskäl aldrig kan höja kostnaden på lagd order.

  • Fick du svar på din fråga?