Frakt, leverans och returer

Här hittar du information kring returer, frakt och leveransalternativ.

K
15 artiklar i denna samling
Skrivet av Kundservice

Hur länge finns mitt paket kvar hos ombudet?

Paketen ligger i 2 veckor innan det automatiskt skickas åter till Cykelkraft och återbetalas.
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Kan jag ändra leveransadress?

K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Kan jag byta min vara mot en annan?

K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Kan någon annan hämta ut mitt paket?

Om denne har både ditt och sitt eget legitimation går det utmärkt!
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Kan jag komplettera, ändra eller avbryta min order efter att den är lagd?

Beroende på hur långt i hanteringen din beställning har kommit så kan vi justera vissa saker.
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Hur lång leveranstid har ni?

Det beror på om vi har sakerna på lager eller om det är beställningsvaror! Du ser alltid en uppskattad leveranstid på varje artikelsida.
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Får jag returnera kosttillskott?

Detta klassas som livsmedel, och omfattas inte av ångerrätten.
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Hur går det till vid hemleverans?

Boka enkelt utkörning på en tid som passar dig. Det går att boka i Postnords app eller genom att ringa dem.
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Vart skickar jag en retur?

Returer skickas endast med våra returfraktsedlar som du får genom att skapa ett ärende på vår hemsida.
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Hur lång tid tar en retur?

Vi behandlar alla returer så fort vi bara kan, men vid intensiva perioder kan det ta ett par dagar.
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Att göra en retur

Ibland blir det fel, men hos Cykelkraft är det superenkelt att göra en retur på en eller flera produkter.
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Var är mitt paket?

När ditt paket skickas från oss får du ett mail med spårningsinformation!
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan

Varför kom inte cykelkorgen med i leveransen?

Cykelkorgen skickas i ett separat paket för att skydda din cykel!
K
Skrivet av Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan