Group 65
Gå till Cykelkraft
Alla samlingar
Frakt, leverans och returer
Frakt, leverans och returer
Var är min order? Här hittar du information kring returer, frakt och leveransalternativ.
K
16 artiklar i denna samling
Skrivet av
Kundservice
Vanligaste frågorna
Vad kostar frakten?
Frakten kostar 59 kr för paket, 199 kr för hemleverans paket och 249 kr för cyklar och skrymmande gods.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Var är min order?
Vi reserverar oss för att vissa varor kan i vissa fall ha lite längre leveranstid p.g.a Coronakrisen.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Hur lång leveranstid har ni?
Det beror på om vi har sakerna på lager eller om det är beställningsvaror! Du ser alltid en uppskattad leveranstid på varje artikelsida.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Att göra en retur
Ibland blir det fel, men hos Cykelkraft är det superenkelt att göra en retur på en eller flera produkter.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Hur gör jag en avbeställning?
Du kan endast göra en avbeställning innan din order är hanterad. Är den packad & skickad måste du hantera den som en retur.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Frakt
Hur går det till vid hemleverans?
Boka enkelt utkörning på en tid som passar dig. Det går att boka i Postnords app eller genom att ringa dem.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Leverans
Kan jag ändra telefonnummer eller leveransadress på min order?
Läs mer om hur du kan göra om du angivit fel telefonnummer eller leveransadress.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Var är mitt paket?
När ditt paket skickas från oss får du ett mail med spårningsinformation!
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Hur länge finns mitt paket kvar hos ombudet?
Paketen ligger kvar i 2 veckor innan det automatiskt skickas åter till Cykelkraft.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Kan någon annan hämta ut mitt paket?
Om denne har både ditt och sitt eget legitimation går det utmärkt!
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Varför kom inte cykelkorgen med i leveransen?
Cykelkorgen skickas i ett separat paket för att skydda din cykel!
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Retur/reklamation/ändring av order
Vart skickar jag en retur?
Returer skickas endast med vår returfraktsedel som du får med din order.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Hur lång tid tar en retur?
Vi behandlar alla returer så fort vi bara kan, men vid intensiva perioder kan det ta ett par dagar.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Kan jag göra en retur i någon av era butiker?
När du handlat hos Cykelkraft - på nätet eller i butik - kan du alltid returnera din vara hos våra butiker.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Kan jag komplettera, ändra eller avbryta min order efter att den är lagd?
Du kan ändra eller avbryta din order innan vi har hanterat den, läs mer här vad som gäller eller vad du kan göra själv.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan
Får jag returnera kosttillskott?
Detta klassas som livsmedel, och omfattas inte av ångerrätten.
K
Skrivet av
Kundservice
Uppdaterades för mer än en vecka sedan