Har du skrivit fel telefonnummer och inte kan få någon avisering på sms? Inga problem! Ofta kan du hämta ut eller få ditt paket levererat ändå.

  • Vänta på ditt mail med sändningsnummer på din order ifrån oss (detta skickar vi ut när ditt paket är packat).
  • Sök på sändningsnumret hos Postnord för att spåra ditt paket (observera att det kan ta upp till 24h innan det går att spåra från att det är skickat).
  • Ta med dig sändningsnummer och din legitimation och hämta ut när det är framme hos ditt ombud.

Du kan också boka upphämtning med ditt sändningsnummer genom att söka på det här när det finns redo för utkörning.

Har du angivit fel adress? Du kan endast ändra leveransadressen om din order inte är hanterad, det vill säga att du inte har fått vårt mail om att din order är packad. Detta går endast göra genom att ringa oss på telefon 010 101 40 00.

Har vi däremot redan hunnit administrera din order kommer vi behöva ta ut en administrativ avgift på 399:- för att kunna hjälpa dig med detta.

Observera att om du behöver ändra din adress kan ditt paket drabbas utav en leveransförsening på 1-2 veckor, detta eftersom Postnord måste hantera ditt ärende utanför deras rutinflöde.

Hittade du svaret?